محمد سامين محمد سامين ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

سامين نفس بابا ومامان

اي مامان تنبل من

1390/11/27 10:21
نویسنده : مامان روجا
973 بازدید
اشتراک گذاری

تك تك  تك اين مامان تنبلت اومده ............

 

ميدونم اگر بزرگ شي بتوني اينو  وبلاگو بخوني خيلي از مامانت گله ميكني اما ماماني چيكار كنم  كه اين مدت خيلي سرم شلوغه  هم تو اداره هم خونه   اين مدت ماماني يه سر رفتيم تهران خونه بابا مقيم اينها تا برات خريد كنيم وحسابي برات لباسهاي خوشگل خريديم  يه روز هم اونجا بودي تب كردي برديمت دكتر نشون داديم گفت چيز خاصي نيست الان هم حسابي مرد مردها شدي وهر كجا ميريم ازت تعريف ميكنن الهي   مامانت فدا شه

 

 

پي نوشت : اينو ميخوام از اين به بعد من وسامين براي خاله عاطفه مهربونم بنويسم كه از ما دوره وخيلي براش دلمون تنگ شده

خاله عاطفه روزها را ميشماريم تا بياي ببينمت  يه بوس گنده براي تو  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ﻋﺎﻃﻔﻪ
18 اسفند 90 16:50
اﻱ ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺗﻨﺒﻞ ﻛﺠﺎﻳﻲ? ﺩﻟﻤﻮﻥ ﺑﺮاﺗﻮﻥ ﺗﻨﮓ ﺷﺪﻩ
فهیمه|مامان هدی سادات
21 اسفند 90 14:34
گاه گاهی سفری کن به حوالی دلت شاید از جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد... سلام: کجایییییییییییی؟؟؟دلمون برات تنگیده... یه سر به ما بزنه...البته مواظب باش نشکنه. راستی... تو خونه تکونی دلتون...ما رو بیرون نندازین! دلتون آروم و بهاری
وفا مامان یاسین
4 اردیبهشت 91 9:24
خدا حفظت کنه خاله ....100 سال زیره سایه مامان و بابا در سلامتی باشی
مژگان مامان رها
4 تیر 91 13:21
سلام خدا پسر نازت رو برات نگه داره.من یه دعوت به کلوب مازنی ها داشتم.ممنون از دعوتتون.پس کی تو کلوب هستید؟
دختر من هم وب داره خوشحال میشم سر بزنید



سلام عزيزم مرسي از لطفت

ما بيشتر صبحها هستيم

شیرین مامی آیلین
23 مهر 91 15:54
سلام خوبی؟ سامین جون خوبه؟؟
خاله مرجاننننننننننن
17 آبان 91 13:10
سلام سامین خاله میبینی مامانت چقد تنبله.ای خدا.سامینی سوسک خاله بذا من برات بگم توی این مدت که مامانت نبود شما چه کردی.الان یکم حرف میزنی البته نه فارسی به زبان دری مامانت باید برات یه چلنگر بگیره.یکم شیطون شدی یکم که چه عرض کنممممممممم حالا بریم کلمه های که یاد گرفتی رو بهت بگم. 1.بادور:بهادر 2بابک:بابک 3نینجان:مرجان 3:شوتوته:شکوه 4:ای:علی خوبه خاله دیگه بسته فقط خواستم با این کارم مامانتو شرمنده کنم شاید دس به قلم شه.تو که تو اداره کار نمیکنی حداقل بیا بنویس ......خب دیگه من برم ..... هان....راستی یه دستگلتو یادم رف بگم توی خیابون هر چی بچه میبینی میبوسی....نکن این کارارو.