محمد سامين محمد سامين ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

سامين نفس بابا ومامان

تعطیلات تاسوعا وعاشورا

1390/9/21 11:01
نویسنده : مامان روجا
845 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گل نازم اي  كسي كه تك تك تپشهاي قلبم شکلک زیباساز-mania-dv.blogfa.comبراي رويشت به تا پ تاپ ميافته  پسرم الان روزها وماهها ميگذره وهرروز بزرگتر بزرگتر ميشي گاهي ميترسم كه نكنه در تربيتت كوتاهي كنم چون واقعا در بعضي مواقع در برابر رفتارهات مستاصل ميشم ونميدونم چه رفتاري را انجام بدم الان ديگه داري هرروز رفتارهاي  تازه اي ياد ميگيري ديشب چند تا كار بد كردي كه مامان عصباني شد ودعوات كرد حسابي با خودكار روي يخچال خط كشيدي  اسباب بازي را روي تلويزيون ميكشيدي و كنترل پرت ميكردي تازه دعواتشکلک زیباساز-mania-dv.blogfa.com هم كه ميكردم جيغniniweblog.comميكشيدي  ميدونم پسرم اينها همه اقتضاي سن توست اما سعي ميكنم تا متوجه شي كه اين كارها خوب نيست  فقط از خداي خودم ميخوام به من توانايي بده تا اين امانت را به صورت احسن تحويلش دهم خدايا من را شرمنده خودت نكن خدايا پسر گل من را كه مثل اب پاكه از پليدي دور نگه داره خدايا توكلم به توست

 

 

 Orkut Scraps - Disney

ما تو اين مدت كه تعطيلي بود براي تاسوعا وعاشورا رفتيم سوادكوه چون داشتن براي شب تاسوعا نذري ميدادن اونجا با النا خيلي بهت خوش گذشت البته يه مقدار اذيتش هم ميكردي وهي دنبالش بودي تا يه سيخونكي بهش بزني هي هم مامان اذيت ميكردي كه واسه خودت دور بزني  شبش هم رفتيم محل دايي محسن اينها شب تو خونه شون بوديم با عمو رامين اينها حسابي بهت خوش گذشت وكيف كردي  اونجا تعزيه هم رفتيم وشما هي ميگفتين به من نيزه وشمشير بدين وبعداز ظهر روز عاشورا برگشتيم به بابل وبابا مقيم اينها هم با ما اومدن بابل تا شب 4 شنبه هم اينجا موندن

 

البته عکسها را بعدا برات میزارم چون فعلا از مموری دوربین حذف شود باید ریکاوری شه شرمنده مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عاطفه
22 آذر 90 15:53
محمد سامین جان اماده باش که دارم میام دوتایی مامان روجا رو اذیت کنیم خیلی هم پسرم آقاست




سلام خاله عاطفه ما همه روزشماري ميكنيم تا صورت ماهتو ببينيم خيلي دلمون واست تنگ شده زود زود بيا