محمد سامين محمد سامين ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

سامين نفس بابا ومامان

ببخشيددددددددددد گل پسرم

1390/5/25 12:47
نویسنده : مامان روجا
957 بازدید
اشتراک گذاری

 

سامين مشغول آب بازي

 

 

سامين گل من

 

 

الهي مامان

 

 

سامين در تشت پر گل

جيگر مامانووووووووووووو

 

 

عزيزم ببخشيد مدتي كه به وبت كم سر ميزنم آخه خيلي كار دارم اين عكسها را هفته پيش رفته بوديم خونه مامان انيس گرفتيم چقدر هم كيف كردي هوا هم خيلي گرم بود شما هم كه عشق آب وآ ب بازي عزيزم البته هفته ي كه گذشت سه شنبه من وبابايي وشما رفتين تهران بدون اينكه به با باجون اينها بگيم چقدر خوشحال شدن وقتي ديدنت  تو هم خيلي بهت خوش گذشت عزيزم ماماني دوست دارم عزيزم


تك ستاره زندگيم                بوووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عاطفه
25 مرداد 90 14:00
من فداش بشم الهی منم آب بازی می خوام




سلام عاطفه جون مرسي ان شا ا... اين دفعه اومدين با هم آب بازي ميكنيم

مامان فهیمه
25 مرداد 90 14:19
سلام:
آبجی کوچولوی منم یه ریز راه میره و میگه: آب بادی(آب بازی)
خدا حفظش کنه سامین کوچولوی ناز روراستی. عیدتون مبارک



الهي مرسي از لطفت عيد شما هم مبارك

مامان پري
26 مرداد 90 9:41
اي جانم! چه ذوقي مي كنه...عكساش خيلي جالبن. خدا حفظش كنه و بوسسسسسسسسسس!



مرسي عزيزم از لطفت ديگه دعوات نميكنم فاطمه را ببوسسسسسس