محمد سامين محمد سامين ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

سامين نفس بابا ومامان

ماهگرد هفده ماهگيت مبارك

1390/5/8 12:45
نویسنده : مامان روجا
458 بازدید
اشتراک گذاری

                       Orkut Scraps - Happy Birthday

 

سلام عزيزدلم اي كه همه نفسهايم را به عشق تو ميكشم واميدم به اميد توست اي تك واژه زندگيم من وبابايي با ديدنت وجود دوباره ميگرييم هم اكنون كه روزها ازپي هم ميگذرند وبه شيرين كاريهات اضافه ميشه براي من وبابايي دنيا ديگه اي هستش  ديروز 16ماهگيت تموم شد ووارد 17 ماهگي شدي 17 ماهي كه تك تك دقايقش برايم خاطره هستش  گاهي اوقات با خودم فكر ميكنم  واقعا ما لايق داشتن پسر گلي مثل شما بوديم  عزيز دلم ورودت به ماه 17 زندگيت تبريك ميگم

                           

 

                 Orkut Scraps - Happy Birthday     

 

        

         

 

 

ماهگردت مبارك باد

 

 

 

پيشي من الان خيلي شلوغ والبته كنجكاو شدي اگر من وبابايي يك لحظه ازت چشم برداريم يه جايي ازخونه راخراب ميكني  از شيرينكاريات  نگم كه لوس كردنت بعد هر دعوا  آخرشه وبهم مثل يه گربه ملوس ميچسبي راستي جديدا خوب از مبل ميري بالا وهمه مبلها را جمع كرديم خونه مون بيشتر شبيه مسجد شده

 خاله مرجان هي ميگه سوسك شاخدا خاله خيلي شلوغ شده    

                                 

 البته ما 5 شنبه رفتيم خونه مامان انيس بعداز ظهر هم عمو قهر مان اينها با عمو حامد اومدن اونجا تازه با دايي بهادر رفتي تو حياط با شلنگ يك آب تني توپ هم كردي وشب رفتيم خونه عمورامين اونجا هم شما با النا ناز هي بازي كردي تازه يه كار بعد  هم كردي كه صورت  اونو گاز گرفتي  البته ماماني شما كه ميري هر كي بغل كني بجاي بوس گاز ميگيري عزيزم مات بوس ميديم نه اينگه گاز بگيريم وشب هم برگشتيم خونه

 

                                         

ناز من من وبابايي دعا ميكنيم   هميشه خداوند ياريگرت باشه  وزير سايه قر آن باشي

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سمانه مامان آیسان
8 مرداد 90 12:53
هفده ماهگی جیگر طلا مبارک..ایشالا همیشه سلامت باشه
مرسی از جوابت عزیزم


عزيزم خواهش وكنم