محمد سامين محمد سامين ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

سامين نفس بابا ومامان

ماهگرد شانزده ماهگی

1390/4/7 10:38
نویسنده : مامان روجا
416 بازدید
اشتراک گذاری

 

made by Laiemade by Laiemade by Laiemade by Laie

عزیزم هدیه ی من برات یه دنیا عشقه

زنـدگیـم بـا بودنـت درسـت مثـل بهـشـته

تو خونه سبد سبد گلهای سرخ و میخک

عـــزیــزم دوستـــت دارم ، ماهگردت مبارک

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

عزيزم با تمام وجو ورودت را به شانزده ماهگي تبريك ميگم واميدوارم اين ماه ،ماه خوبي براي پسرم باشه زود زود بزرگ بشي تپلو بشي كارهاي خوب خوب كني كارهاي بدبد نكني عزيزم

 

سامين من تپش قلب من

 

 

پيشي ماماني اين روزها وقتي اداره هستم دلم خيلي براي شيرين زبونيت تنگ ميشه

وقتي ميخواي خودتو برام لوس كني هي صورتو مياري ميچسبوني به من

 

                عزيزم جديدا خيلي داري بابايي ميشي هي كه بابات ميره بيرون براش گريه ميكني انقدر قشنگ گريه ميكني كه نگو

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سمانه عمه مهدیار
7 تیر 90 11:02
مرسي عزيزم از اظهار لطفت
عاطفه
7 تیر 90 18:18
مرسي عاطفه جون