محمد سامين محمد سامين ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

سامين نفس بابا ومامان

بابایی روزت مبارک

1390/3/28 9:04
نویسنده : مامان روجا
410 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

اول ميخوام كارهايي كه پسرم اين چند روز انجام داده بگم پسر نازم خيلي براي بابا ومامانيش بچه خوبيه همه كاراش انجام ميده البته نه اينكه كار بد نميكنه ميكنه اما كوچولو مثلا بعضي اوقات غذاهاشو نميخوره يا گاهي اوقات وسايل پرت ميكنه اما به ما قول ميده هر چي بزرگتر ميشه كمتر اينكارو كن تازه ما چند روز پيش اين گل پسر برديم دريا همون جلو ساحل رفت آب بازي يادمون رفت دوربين ببريم واسش عكس بندازيم ان شاا... دفعه بعد

7o6tpqzdazpt1o3y5tm2.gif

 

 

 ای تو کعبه را نگین/ یا امیر المؤمنین / ای تو خلقت را پدر/ وی خلائق را امین

کن نظر ز روی لطف/ به تمام پدران / روز سیزده رجب/ ای امیر مؤمنان 

 

   تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

سامين گلم فردا روز پدر وتولد حضرت علي هستش امسال ميخوايم من وشما به بابايي تبريك بگيم البته  من به شما هم بايد تبريك بگم چون روز مرد هم هست وپسر من وبابايي بزرگ مردي شده براي خودش

از بابايي به خاطر همه تلاشهايي كه ميكنه تامن وشما در آرامش باشيم تشکر میکنیم وبهش این روز تبریک میگیم

 

 

پدر ای چراغ خونه! مرد دریا، مرد بارون

با تو زندگی یه باغه، بی تو سرده مثل زندون

 

هر چی دارم از تو دارم ، تو بهار آرزوها

 

هنوزم اگه نگیری، دستامو می افتم از پا . . .

 

ღ♥ღ

 

باباي من بهترين باباي دنياست ، هي . باباي من روي سر همه باباهاست

 

اين شعر هم از زبون سامين

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

 

  بابايي من وماماني دوست داريم به اندازه دنيا

 

روزت مبارک باباجــــــــــــــون

 

بابا مازیارجونم

پدر جون نریمان

 

پدر جون بابامقیم

 

روزتون مبــــــــارک

 


 

دوستتون دارم یه دنیا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان زینب
25 خرداد 90 12:43
سلام خاله زينب مرسي از لطفت به مصطفي وباباييش وشما هم تبريك عرض ميكنم
فهیمه
28 خرداد 90 18:24
عزيزم از لطفت متشكرم راستي بهت تبريك ميگم براتون دعا ميكنم