محمد سامين محمد سامين ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

سامين نفس بابا ومامان

پسرم بهشت بدون تو را نميخواهم

1390/3/3 12:41
نویسنده : مامان روجا
298 بازدید
اشتراک گذاری

عزيزم امروز روز مادره

وقتي مادر شدم هنوز طمع شيرين  آنطور كه ديگران ميگفتن نچشيده بودم آما وقتي براي اولين بار توبغل من قرار گرفتي فهميدم اين چه طعمي هست

اكنون مادرم را عاشقانه تر دوست ميدارم ميدانم مادر يعني چه ميدانم انتظار يعني چه ميدانم غصه يعني چه وشادي چيست

 

پسرم تو معني دوست داشتن را به من فهماندي

باتو معني عاشق شدن را هم فهميدم

 

گفتن بهشت زير پاي مادر هست

                                     پسرم من آن بهشتي كه تو نباشي را نميخواهم

 

 يا فاطمه زهرا

تويي كه به قداست نامت امروز را روز مادر ناميدن

ميخواهم به همه مادران آبرو وعزت عطا فرمايي

 وهيچ دامني بدون وجود فرزند نباشد

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)